CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

31 Disember 2008

hay new year...

Daaaa..2008...happy new year 2009...huuhu..18 uda umur aku taun depan...banyak azam aku tuk taun baru ni tau..hihihi..harap2 semua tercapai..(trip jak tue)
Aku juga mau tinggalkan semua kenangan pahit tahun 2008 nie.!!menyakitkan ati sungguh..wah..jiwang gitu..
tak sabar tunggu panggilan PLKN bha..blh dpat ramai kawan terus dapat cari jodoh..hahaha..
men2 jax bha..belum puas enjoy lagik nie..hihii..
Aku mau sambung study lagik lepas result kuar...belum tercapai lagik cita2 aku nie..mau jadi angkasawan yang ke-3 gitu..hehehe...
apa2 pun

HAPPY NEW YEAR

3 ulasan:

Mas Light berkata...

Happy New Year 2009!!!

anniey berkata...

anniey~maslight..
Happy new year 2009 jugak yer..

Adry berkata...

Happy New Year!! hehehe